Vært

Felix Smith

Radio- og TV-vært

Felix Smith er nok mest af alt kendt som en dygtig radio- og TV-vært , men derudover er Felix også en god, underholdende og skarp vært og konferencier, som med sit nærvær og drive i den grad formår at engagere publikum. Dét oplevede vi til Den Digitale Forhandler i 2015, hvor han på en levende, autentisk og ikke mindst underholdende måde indtog scenen som vært. Derfor er det med stor glæde at vi kan løfte sløret for, at Felix igen i år vil være vært på Den Digitale Forhandler.  Til bonusinformation er Felix lidt af en bilnørd, og har Mercedes-Benz stjernen tatoveret på sin ene arm.

Oplægsholdere

Nikolaj Gjeding Larsen

Direktør for Bilbasen

Nikolaj Gjeding Larsen blev udnævnt som direktør for både Bilbasen og Bilinfo i foråret 2018 efter fem år som direktør for DBA.  Med over fem år hos Ebay har Nikolaj intensivt og med med stor interesse fulgt udviklingen hos både Bilbasen og Bilinfo fra sidelinjen, og med en dedikeret og målrettet kurs ser han nu frem til at sætte sit strategiske præg på forretningen. Nikolaj er skarp, dygtig og dedikeret  til sit arbejde, og så brænder han for at gøre en forskel. Udover at byde jer velkommen til Den Digitale Forhandler 2018, vil Nikolaj præsentere jer for hovedkonklusionerne fra analysen 'Sådan køber danskerne bil 2018, som udkommer på Den Digitale Forhandler.  

 

Keld Reinicke

TV-Producer og Medierådgiver

Keld Reinicke er nok allermest kendt som grundlægger af TV2 Zulu og ikke mindst én af bagmændene bag opstarten af DR2  og TV 2 Charlie. Idag er Keld medierådgiver og arbejder med strategisk udvikling indenfor digitalt indhold for flere af de største danske og skandinaviske telcos samt større medievirksomheder og NGO’er. Derudover producerer og udvikler Reinicke tv-koncepter, samt underviser på Den Danske Filmskole. Med sit skarpe mindset vil Keld fortælle hvordan og hvor vi rammer de forskellige målgrupper i det fragmenterede medielandskab, som er gået fra de traditionelle medier som TV, print og outdoor annoncering til annoncering på de digitale platforme.

Daniel Breves

Kommerciel Direktør, Mobile.de

Med over 14 års erfaring fra den tyske bilbranche, har Daniel Breves haft en stor berøringsflade med mange områder indenfor bilbranchen. Eksempelvis var Daniel Breves en af hovedmændene bag opkøbet af den amerikanske flådevirksomhed, Fleet Logistics, som bl.a. har givet ham en indsigt i logistik af flådebiler. Senere har Daniel Breves i en årrække arbejdet for en virksomhed, der er specialiseret i bildata. De sidste fire år har Daniel Breves siddet som Kommerciel Direktør for Mobile.de med hovedansvar for virksomhedens  annoncerings- og salgsstrategi, og således bevæget sig hen imod en mere digital retning. Med årelang erfaring i bilbranchen hersker der ingen tvivl om, at Daniel Brieves er klar til at dele ud af sin indsigt i og viden om den digitale bilbranche, hvor han bl.a. vil stille skarpt på forbrugeradfærd og digitale trends.

 
Søren Christensen

Partner og strategisk direktør hos Robert/Boisen & Like-minded


Som partner og strategisk direktør hos det prisvindende reklamebureau, Robert/Boisen & Like-minded, står Søren Christensen i spidsen for både strategi og udvikling af kreative løsninger og det er ikke nogen overdrivelse, at han har været involveret i et hav af prisvindende kampagner for bl.a. Spies, Anthon Berg og Tryg. Arbejde, der har gjort sig gældende i både danske awards som Creative Circle Awards, DIA, DDA, Advertising Effectiveness Award og internationale awards som Cannes Lions, Epica, Eurobest, Lovie Awards og IPA Effectiveness Award. Søren har desuden undervist i indsigtsgenerering, og mediestrategi på Kreativ Basis, Kreativ Kommunikation, Danmarks Designskole og Hyper Island. OG så blev han ikke mindre end 'Årets digitale profil ved Danish Internet Award i 2016 og har været på Markedsføring M-list i 2016, 2017 og 2018. Med sit kreative og skarpe hoved vil Søren Christensen give en række hands-on råd i forhold til hvordan man trænger igennem som brand i en digital tidsalder ligesom han vil stille skarpt på en række online best practices.

 

 

Marcus Sheridan

International foredragsholder indenfor salg, markedsføring og lederskab

Marcus Sheridan er uden tvivl en af de allermest  kendte og ikke mindst eftertragtede marketinguruer der overhovedet findes. Med hans ekspertise indenfor salg og markedsføring, hans evne til at begejstre, motivere, udfordre og ikke mindst engagere sit publikum, vil du ikke gå skuffet hjem fra Den Digitale Forhandler 2018. I 2015 havde vi fornøjelsen af at have Marcus på scenen som hovedforedragsholder, og uden undtagelse, var alle deltagerne, mere end begejstret for hans knivskarpe præsentation. Derfor har vi inviteret ham til at komme igen på dette års Den Digitale Forhandler, da han han i den grad formår at levere varen. I år vil han kaste lys på det sidste nye indenfor digital salg og markedsføring med særligt fokus på videomarkedsføring, som opskriften på at nå dine kunder. 

eBay Classifieds Scandinavia ApS • Wildersgade 8 • 1408 København • 44 85 44 44 • kontakt@dendigitaleforhandler.dk